11 april 2013: derde bijeenkomst met deelnemers

11 april 2013

foto derde bijeenkomst - I

Vanmiddag hebben we onze derde - en tevens laatste - bijeenkomst gehad, voordat onze reis op 1 mei gaat beginnen.
De laatste praktische zaken zijn besproken en het reisprogramma is nog een keer doorgenomen.

Er zijn nog een aantal toevoegingen aan het reisprogramma:
- op 6 mei is het mogelijk om een ontmoeting te hebben met een messiasbelijdende voorganger, nadat we een boottocht hebben gemaakt op het meer van Galilea. Vervolgens zullen we dineren in Tiberias.
- op 7 mei hebben we een keuzeprogramma, waarbij de groep verdeeld zal worden in twee groepen. Een aantal deelnemers zal bij Jemima een workshop geven over autisme. Geweldig dat we zo wat kunnen betekenen voor deze organisatie.
- 8 mei: Het is geregeld dat twee groepen van ongeveer 5 personen 's middags Kfar Shaul en een Yad-be-Yad school kunnen bezoeken. Daarnaast proberen we nog een ontmoeting te regelen in het David Yellin Academic College of Education.

Verder hebben alle deelnemers een reader ontvangen.
Hierin staat veel praktische informatie over de reis, een aantal artikelen ter verdieping en achtergrondinformatie over de projecten die we gaan bezoeken.

foto reader
Het volgende verslag op deze weblog zal geschreven worden vanuit Jeruzalem!
We willen dagelijks een verslag plaatsen van al onze belevenissen in Israel.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl